Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с хидравликата в студено време

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с хидравликата в студено време

    ALFA ROMEO 156 1.9 JTD 16V 140 К.С карах я цяло лято но откакто застудя времето имам следния проблем-волана седи като заварен с голямо усилие успявам да го размърдам и щом се завърти- докрая върти без проблем, но спра ли да въртя отново стяга. След пет-шест минути щом колата позагрее проблема започва да намалява и изчезва. Смених хидравличното масло, от хидравликата няма шумове и виене. Когато температурата е над 10 градуса Няма никакви проблеми.За половин година нивото на течността не беше мръднал и с милиметър
    Каре на волан,шарнири ,накрайници са в добро състояние.
    Last edited by pmp6666; d.m.y г., 14:16.

  • #2
    Вероятно клапанът в помпата, ограничаващ изходното и налягане засяда в отворено положение.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Прави ми впечатление ,че най-често блокира при изправени гуми. Възможно ли е да е нещо по ходовата част.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pmp6666 Покажи съобщение
        Прави ми впечатление ,че най-често блокира при изправени гуми. Възможно ли е да е нещо по ходовата част.
        Провери двете карета на колелата. Откачи накрайника на рейката и виж дали каретата се движат свободно.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Бях няколко дена в Гърция ,беше над 10 градуса и хидравликата нямаше абсолютно никакви проблеми.Щом се прибрах и при температури близки до нулата всичко започна наново.Явно съм си купил лятна Алфа.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pmp6666 Покажи съобщение
            Явно съм си купил лятна Алфа.
            Май си прав.
            Сигурно и парното ти тръгва на 25тата минута зимата с тоя дизел...
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Да ама лятото имам страхотно парно

              Comment


              • #8
                Колегата в първия пост може и да е прав.
                От описаното излиза, че при студено, помпата ти не държи достатъчно високо налягане. Виж дали има отношение с оборотите. При по-високи обороти, дали олеква волана, и дали става тежък при ниски.

                Comment


                • #9
                  Благодаря ще проверя. И при високи обороти и при ниски обороти докато не минат десетина минути не олеква волана.
                  Last edited by pmp6666; d.m.y г., 10:50.

                  Comment


                  • #10
                    Мисля, че има клапан-сачма в самата помпа за регулиране на налягането.

                    Comment


                    • #11
                      Колеги Как се мери нивото на хидравличната течност.При загасен мотор нивото ми е на макс,при работещ двигател е около минимума.
                      Last edited by pmp6666; d.m.y г., 10:51.

                      Comment


                      • #12
                        Мери се при неработещ мотор.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря при неработещ мотор е на макс оставям го така

                          Comment

                          Working...
                          X